Bet she cant do it on a dick

sexy white girls blonde

I heard a rumor that say skinny 'cus she take it First I throw a , then I throw a 50 Dark skin, light skin I ain't never picky She get to shakin ass, she get to shakin titties She make that ass clap, clap, clap for her right But I bet you can't do that with a dick in it I bet you can't do that with a dick in it Yeah I bet you can't do that with a dick in it I bet you can't do that with my dick in it. Shawty fuck yo day job Young nigga potent, I'm up in it, I'm the man Drop it on my skin, say shit, I can't even understand See it want it back, thought they'd never lease it, always on it Buy a new one in the morning, I'm a boss so I'm payin for it Ridin in my ride, spot em to the side I get plenty drunk, I get plenty high. Betcha can't do it on a dick, she poppin Betcha can't do it on a dick, she poppin Betcha can't do it, betcha betcha can't do it Betcha betcha can't do it on a dick, she poppin. Dramatic nigga I feel that body, girl don't hide that pussy I'm a hit it from the back but don't stop lookin Cap daddy in it, peter griffin in the pussy Don't stop, get it, get it, getting on this pull it Ass so fat I might take a vacation You taste like prada I might wanna put my face in it Big drop titties well at least she ain't fakin. Shawty fuck yo day job Young nigga potent, I'm up in it, I'm the man Drop it on my skin, say shit, I can't even understand See it want it back, thought they'd never lease it, always on it Buy a new one in the morning, I'm a boss so I'm payin for it Ridin in my ride, spot em to the side I get plenty drunk, I get plenty high Young khalifa her favorite person Eyes low like an asian person Smoking good like a jamaican person Tatted up like a crazy person Every time I take a trip that's a quick million Say you like to do them tricks, I bet you can't I bet you can't do that with a dick in it I bet you can't do that with a dick in it Yeah I bet you can't do that with a dick in it I bet you can't do that with my dick in it. She keep her self right from her head to her toes And she don't give a damn if your neck and wrist froze See when she call up a real player like me Its just for some good conversation with a G Plus I know it helps that I'm throwed just like a D But if you think I'm lying player go ahead and see Man I betcha can't do it.

sexy milf cougar women naked

teen girl made get naked
sexy latina ass pussy
miss holly porn pics
beautiful nude tattooed girls hd
russian girls stripped naked

It's Lil O baby, South motha fuckin West I know you're ballin and you think that you rich I can tell deep down you wanna fuck my bitch But player I ain't mad partner look at that switch She walk around the club bow legged like a pit And when she do that dance when she vibrate her thighs All the Big D boys mouth open wide Baby got that H2O water like plies Booty bustin out the G-string like surprise But doctor tell the truth why she in love with daddy It ain't because I rap, cuz my hemmi or my catty She just love my G and how I lay the beef patty And if you try to holla man I bet she do you badly Man I betcha can't do it. Mobile Android iPhone Windows Phone.

pushing it in her ass naked

Lil' O - Betcha Can't Do It Lyrics

Shawty fuck yo day job Young nigga potent, I'm up in it, I'm the man Drop it on my skin, say shit, I can't even understand See it want it back, thought they'd never lease it, always on it Buy a new one in the morning, I'm a boss so I'm payin for it Ridin in my ride, spot em to the side I get plenty drunk, I get plenty high. Baby I'm a do yo pussy right With my dick and then some. She keep her self right from her head to her toes And she don't give a damn if your neck and wrist froze See when she call up a real player like me Its just for some good conversation with a G Plus I know it helps that I'm throwed just like a D But if you think I'm lying player go ahead and see Man I betcha can't do it. I heard a rumor that say skinny 'cus she take it First I throw a , then I throw a 50 Dark skin, light skin I ain't never picky She get to shakin ass, she get to shakin titties She make that ass clap, clap, clap for her right But I bet you can't do that with a dick in it I bet you can't do that with a dick in it Yeah I bet you can't do that with a dick in it I bet you can't do that with my dick in it. Meu perfil Enviar letra Mensagens Editar Sair. You gotta check out.

teen girl masterbates wet pussy
free porn red star
torrie wilson naked vagina
naked girls licking cocks
ebony advanced women pussy pics xxx
free porn hd sweet girls
malay sexy girl big tits

Comments

  • Tezuru 1 days ago

    Very sexy slim body hot milf my cock is hard

  • Fesida 18 days ago

    Hi dear send me your contact details on [email protected] I am waiting

  • Brashicage 13 days ago

    Moro próx a vcs chama no chat

  • Shakree 9 days ago

    Guuuuuuaaaaauuuuuuu que bonita que eres cariño. Me has puesto la polla super dura y gorda. Ummmmmm

  • Tokazahn 28 days ago

    Add me u in the nati

  • Volmaran 17 days ago

    S A L U D O S ! ! !